Justin vill gifta sig vid 25!

Selena Gomez and Justin Bieber - 2011 Vanity Fair Oscar Party Hosted By Graydon Carter - Arrivals
Justin har alltid sagt att han vill gifta sig ung, men nu är han faktiskt sagt en ålder!
Tror du han kommer att vigas med Selena Gomez?
Trots att han är en av de mest framgångsrika tonåringar i världen, allt Justin Bieber verkligen vill ha är en egen familj! Den 17-årige popstjärnan öppnade nyligen upp i två olika intervjuer och avslöjade några överraskande nyheter - han är redo att gifta sig och bosätta sig senare än vi trott!

När han tillfrågades av WWD vart han ser sig själv under de kommande åren, räknade Justin enligt uppgift på fingrarna innan han svarade med detta:

"Ja, vid 25 eller 26, vill jag se mig själv, typ, gift eller börja leta efter en familj. Jag vill vara en ung pappa. Jag vill kunna ha gjort vad jag ville göra - att bli framgångsrika, att göra en film eller vad som helst. Men om tiden är rätt, vill jag definitivt att vara gift vid 25. "

Han tillade snabbt: "En sak - jag är inte ute efter att gifta mig nu."

Justin mamma, Pattie, var bara 18 år gammal när hon blev gravid med sin son, så det är inte förvånande att Justin vill bli en ung pappa - vi undrar bara om han hoppas det kommer att hända med hans flickvän, Selena Gomez.

"Jag vet inte. Det känns som om det händer, händer det", sade han Life & Style på Dolce & Gabbana Fashion Night Out event i New York 8 september. "Just nu fokuserar jag bara på min musik, och jag känner att det kommer ganska bra. Jag tror definitivt äktenskap - men inte något gång snart."
-hollywoodlife

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0