Anderson Cooper fnittrar som liten flicka på Justins Meet & Greet!


Anderson Cooper kunde inte hålla sig under en av sina news segment och började skratta hysteriskt. Vi älskar hur han beskriver sig själv som en Belieber!

Anderson Cooper är den sista personen som vi skulle beskriva som en skrikande tonårsflicka, men den 44-åriga journalisten använde just de orden när man erinrar sig hur han började skratta i mitten av en nyligen segment på CNN.

"Jag vet inte vad som hände med fnittrandet" berättade Anderson till EW. "Jag menar, jag fnittrar alltid som en 13-årig flicka på en Justin Meet & Greet. Det finns inget jag kan göra åt det men jag har aldrig kunnat sluta. "

han tillade "jag är lite chockad av hur många människor som har sett videon. Jag gick till sängs och sa till mig själv, "Jag tvivlar på att någon kommer att märka fniss passform." Jag vaknade och i hissen är det första jag bygga super sa till mig var, "Vad är fel med ditt skratt?" Det kunde vara värre: Jag kunde ha en viral video som jag slänger upp på en gäst eller berusat äta en hamburgare badrumsgolvet. Inte för att jag någonsin gjort någon av dessa saker. Inte än åtminstone. "
-hollywoodlife

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0